Pisanie tekstów, copywriting

Żadna forma nie jest mi obca

Zawodowo zajmuję się pisaniem (copywriting) i pracą z tekstem. Przyjmuję zlecenia na teksty o różnej tematyce i objętości. Piszę zarówno teksty dla celów komercyjnych, jak i artykuły prasowe.

Mogę:

  • napisać treści na całe, rozbudowane strony WWW (z pozycjonowaniem, oczywiście), jak i tzw. landing page, np. na potrzeby kampanii AdWords
  • wymyślić treści na reklamy – od haseł reklamowych, przez ulotki i prospekty, na większych katalogach kończąc,
  • tworzę teksty użytkowe (informacje, instrukcje itp.) i okolicznościowe (przemówienia na wesele już te pisałam, o różnych formach życzeń nie mówiąc),
  • zarządzać stroną WWW i ją aktualizować, wyposażając w nowości, treści blogowe, poradnikowe,
  • prowadzić profil na Facebooku, na którym angażująca treść też ma znaczenie.
  • A do tego przetłumaczyć na język polski z niemieckiego lub duńskiego, ewentualnie w tych językach napisać. Przy pisaniu treści mogę korzystać ze źródeł w kilku językach (patrz niżej).

Pisanie tekstów na zlecenie to nie wszystko. Korekta i redakcja Państwa treści również mieszczą się w mojej ofercie usług językowych. Dodajmy: są koniecznym etapem prac nad każdym dziełem pisanym. Czuwam nad poprawnością publikacji – bez względu na to, czy jest to ulotka, folder czy skomplikowany artykuł i praca naukowa.

Więcej na ten temat.

Strony WWW

Wyręczam wielu właścicieli stron internetowych w pisaniu o sobie lub ich produktach. Wystarczy, że podadzą mi Państwo kilka podstawowych informacji oraz oczekiwany cel, a dostarczę gotowy produkt: profesjonalnie stworzony, uwzględniający Państwa potrzeby i budujący określony wizerunek. O jakich branżach piszę?

Łatwiej byłoby mi napisać, o czym NIE pisałam – np. o technologiach kosmicznych, biologii i genetyce, ale… to nie znaczy, że nie mogę. Dział poradnikowy, blog? Chwytające za serce i wyciągające z portfela opisy produktów w sklepie? Oczywiście.

Tworzyłam dział redakcji w firmie Dotspice (wcześniej Headway) i kierowałam nim przez 10 lat, spod mojej redakcji i pióra wyszło ok. 3 tys. serwisów internetowych dla przedsiębiorców przeróżnych branż.

Większe publikacje – książki

Mogę tworzyć pojedyncze teksty, jak i zająć się większymi projektami, np. publikacją broszur, książek, gazet, cyklicznych publikacji i wydawnictw (np. literatura korporacyjna). Zdobyte w tej dziedzinie doświadczenie pozwala mi na koordynację całego procesu – od stworzenia treści, przez ich redakcję, korektę po skład, edycję i druk.

Gwarantuję dobry warsztat językowy i dziennikarski, wysoką jakość, terminowość oraz dyskrecję.

Przykłady treści stron WWW

  • Pisanie oraz redakcja i korekta serwisów internetowych (objętość tekstu od 6 tys. zn. do kilkudziesięciu) dla miko- i małych firm, dla niemal każdej branży, jak: medyczna, kosmetyczna, edukacja, psychologia, przemysł, przetwórstwo, handel, produkcja, budownictwo, dowolne usługi, prawo, biznes i in. Przykłady prezentuję na życzenie.
  • koncept2m.pl – wszystkie treści mojego autorstwa.
  • Prowadzenie bloga branżowego o nieruchomościach.
  • Artykuły poradnikowe i blogowe oraz wybrane opisy produktów w sklepie Sugarcubes.pl.
  • www.pl-protech.com – pełna zawartość serwisu, z wyjątkiem opisów produktów.
  • www.nwnieruchomosci.pl – wszystkie treści powstałe na bazie materiałów i rozmów z pracownikami mojego autorstwa (z wyjątkiem bieżących aktualności), współpraca jako project manager przy realizacji całej strony (2013 r.).
  • Liczne teksty dla miesięcznika „Press” oraz wiadomości do branżowego serwisu „Presserwis”, publikowane m.in. w serwisie www.press.pl (w latach 2002-2007).